Stratejik Pazarlama Danışmanlığı

Stratejik Pazarlama Danışmanlığı

1- Sektörel Satış Danışmanlığı

Eğitim sektörü için kayıt ve satış artırma. Sağlık sektöründe satış ve hasta iletişimi. Hizmet sektöründe satış artırma. Sanayi firmalarında satış artırma. Politikalarınızı oluşturup ilerliyoruz.

2- Statejik Pazarlama

Doğru konumlanma ile sektör içinde fark yaratacak ve satış kolaylaştırmak için strateji ve taktik üretiyoruz.
İşletmenin katma değeri satış yapması için analiz, konumlanma ve değer pazarlama konularında fayda sağlıyoruz. Stratejik pazarlama, pazarlama ve pazarlama iletişimin ayrımıyla DEĞER SATIŞ sistemini kuruyoruz.

Stratejik Pazarlama

  1. Nedenselleştirme
  2. Değer pazarlama
  3. Eşsiz satış teklifi üretme
  4. Pazar rotası belirleme
  5. Rekabet üstünlük analizi
  6. Hedef kitle geliştirme
  7. Kâr geliştirme konularında akıl, yöntem ve uygulama üretir.

 

3- İş Geliştirme

Dikey ve yatay büyüme için işletmenin sahip olduğu avantajlar göz önüne alınarak iş, kanal ve proje geliştirilir.

4- Satış Artırma Protokolleri

PROTOKOL 1: Check Up: SATIŞ POTANSİYEL VE YETERLİLİK ÖLÇÜMÜ
USTALIK PUANI: 10/10

Check-Up Ne Sağlar?
Satış Check-Up’ı ile;

İşletmenizin satış potansiyelini öğrenirsiniz. Satış konuları olan tarama, planlama, sunum, ikna, itiraz yönetimi, satış kapama, referans alma ve dijital kanalların satış odaklı kullanımı konusunda işletmenizin ve ekibinizin potansiyelini öğrenirsiniz. Satış geliştirmeye başlamadan önce gelişim alanlarını belirlemiş olursunuz.

Özetle;

[Check-Up işletmenizin satış gücünü artırmak için yapmanız gerekenleri belirleyen ilk ölçümdür.] Bu Check-Up ile satış geliştirme protokollerini uygulamaya başlayabilirsiniz.

KİMLER İÇİN UYGUNDUR?

Satış işinde olan profesyoneller, yöneticiler, uzmanlar için Satış ve kar artırmak isteyen kurumlar ve bireyler için. Yeni Nesil Satış Kültürü ile fark yaratmak isteyenler için.

Satış Check Up’ı Nasıl İşler?

Kurumsal ve bireysel ölçümlerle potansiyel belirlenir. Gelişim noktaları ortaya çıkartılır. Kurum ve her bir satış profesyoneli için Check-Up ile ölçüm yapılır. DAHA SONRA OLUŞTURULACAK SATIŞ HARİTASININ TEMELİ OLUŞTURULUR.

Satış Check-Up’ının Amacı Nedir?

Doğru satış planlaması için güçlü yönleri ve iyileştirilmesi gereken noktaları belirlemek ve büyümeyi hızlandırmaktır.

[ÖLÇ, PLANLA, GELİŞTİR ,KAZAN]

Katılımcılar:

1 Satış Geliştirme Ustası (SAM)
1 Satış Kanalı Geliştirme Yöneticisi (SAM)
İşletme Sahibi
Genel Müdür
Satış Yöneticileri
Satış Profesyonelleri

PROTOKOL 2: Tarama Protokolü (T.P.)
USTALIK PUANI:5/10

TARAMA PROTOKOLÜ NE SAĞLAR?

Tarama Protokolü ile;

Yeni Müşteri Aday Havuzları oluşturursunuz. Potansiyel Satış Fırsatlarınızı geliştirirsiniz. Saha, network, dijital ve sosyal alanların hepsinde [SATIŞ FIRSATLARI] oluşturursunuz.

Satış Farkındalığı ve Satış Zindeliği sağlar. Müşteri potansiyeliniz sürekli artar. Tarama Protokolü Kimler İçin Uygundur? Doğru müşteri adaylarını herkesten önce bulmak isteyenler için. Kriz ortamlarında bile satış sağlamak isteyenler için. Sürekli satış potansiyeli sağlamak isteyenler için. Her seviyedeki satış profesyonelleri için uygundur.

5- Satış Artırma Eğitimleri

* Yıldız Satışçı Eğitimi
* Yaratıcı Satış
* Sünger Zihin Problemi
* Saha Odaklı Satış Yaklaşımı
* Sosyal Satış
* 4×4 Satış
* İşletim Sistemi Olarak Satış
* Satışta Liderlik
* Kazanma Eşiği Eğitimi
* Liderlik Protokol ve Eğitimleri
* İkna Teknikleri
* Psikodinamik Satış Yaklaşımı

6- Satış Artırma Koçluğu

Satış bir kişi ya da departmandan çok işletmenin bütününü ilgilendirir. Satış işletme için bir beyin ve işletim sistemi olarak çalışırsa büyüme ve kâr sağlanır. Koçluk bu yaklaşımın hem bireylere hem de kuruma uygulanmasını sağlayan stratejik ve özel bir gelişim programıdır.